Hur lång tid brukar det ta tills man får svar på HD/ED röntgen?

Röntgade min hund onsdagen den 2/5. Ser att ni gör avläsningar tis & tors, men det har inte kommit upp något svar idag. När kan jag räkna med att det kommer ett svar, med tanke på att det är helgdag imorgon?
😀

Kommentarer

  • Hej Charlotte.

    Med tanke på att det har varit långhelg så har det kommit in väldigt många röntgenärenden och vi har inte haft någon avläsning sedan tisdag den 8/5. Vi räknar med att alla ärenden som har kommit in kommer att få svar under den här veckan. Vi har avläsning tisdag och torsdag den här veckan.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.