Hur hittar jag rasvårdshundar?

Hej jag har letat efter rasvårds hundar inom schillerstövarrasen
jag kan ej hitta nått Jag vill kolla när det började paras med balkanstövare och Luzernstövare . Det borde väl finnas ett alternativ i hunddata att söka på. som det verkar nu finns ju bara schillerstövare att söka på. mvh Kalle

Kommentarer

  • Hej Karl-Erik,
    tyvärr går det varken från Hunddata eller Avelsdata, vi hänvisar dig till
    Svenska Stövarklubben.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.