Hur får jag stamtavla till mina valpar?

Hej Min tik Wilda som har stamtavla har nu tre valpar som jag vill ha stamtavla till.. Hur gör jag.

Jag är medlem i SSK.

Kommentarer

  • Hej Maria,

    För att du ska kunna registrera dina valpar måste du vara medlem i organisationen och båda föräldradjuren vara registrerade i SKK.

    Sen finns det ett antal registreringsregler som man måste följa bif länk till dessa.http://www.skk.se/Global/Dokument/Uppfodning/re...

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.