Hur får jag inloggningsuppgifter till Köpahund.se?

Jag vill logga in på Köpahund.se och lägga upp en annons om min valpkull och skriva ut köpeavtal för mina valpar, men hur får jag inloggningsuppgifter?

Kommentarer

  • Hej!

    När du som uppfödare registrerar din valpkull i Svenska Kennelklubben skapas också inloggningsuppgifter till Köpahund.se. Dessa skickas hem till dig tillsammans med valparnas registreringsbevis eller per mejl om du registrerat din valpkull genom vår e-tjänst.

    Gå till Köpahund.se för att logga in och ladda ner dina avtal och intyg för valpkullen. Dokumenten är förifyllda med valparnas uppgifter. Du kan även välja att aktivera en annons på sidan.
    Kika på detta inlägg för mer information annonsering Hur fungerar annonsering på Köpahund.se?

    Inloggningsuppgifterna är unika för varje valpkull och gäller tills valparna fyller 6 månader. Efter det kan du inte längre logga in för att annonsera eller ladda ner dina avtal för den aktuella kullen.
    Om du inte längre kan logga in på Köpahund.se kan du beställa avtal och intyg från vår blankettbeställning genom att mejla blanketter@skk.se eller ringa 08-795 33 77.

    Har du tappat bort dina inloggningsuppgifter till Köpahund.se?
    Skriv till kopahund@skk.se. och ange tikens registreringsnummer samt valpkullens födelsedatum så skickar vi dig uppgifterna!

    Svenska Kennelklubben
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.