Hunduppfödarutbildning

Hej
Gick er hunduppfödarutbildning på nätet i höstas. Fick godkänt. Har därefter inte hört något, undrar om jag inte ska få någon skriftlig bekräftelse heller diplom på att jag genomfört kursen med godkänt.
mvh Lena

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Eftersom det är en distansutbildning du genomfört så ska du själv ta ut ditt kursintyg från utbildningsplattformen PingPong. Information finns i PingPong. Om du har problem kan du ta kontakt med SKKs utbildningsavdelning

    Ha en bra dag!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.