När har ni hundträffar?

Hej!

Jag är ganska ny medlem hos er. Då vill jag fråga när ni har hundträff med andra hundar? Var kan jag träffa med andra hundar? Min hund är 4 månader. Men vill gärna leka med andra hundar eftersom hon är ofta ensamma med oss. Så tänkte jag om ni har sån hundträff då vill jag gärna gå med. Tack!

Mvh Uugii

Kommentarer

  • Hej Uugii,

    Som medlem får du ta kontakt med din klubb eller lokalklubb som du är medlem i och se om dom planerar någon träff för sina medlemmar.

    Om du är medlem i din lokala brukshundsklubb så kan du ta kontakt med dom och kolla om det kanske finns någon valpkurs eller liknande som ni kan gå.

    Lycka till med eran nya familjemedlem!

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.