Hundras miniature American eskimo dog

Hej
Jag undrar om miniature American eskimo dog kommer bli godkänd av FCI inom kort, för jag är intresserad av denna rasen. Jag är väldigt intresserad av att ställa ut rasen på både stora och små hundutställningar som jag gör nu med min nuvarande hund (Japansk spets)

Mvh

Lotta

Kommentarer

  • Hej Lotta,
    i nuläget finns det inget som tyder på att rasen ska bli godkänd i FCI.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.