Hundmatkokbok

Hej
Kan ni hjälpa mig att hitta en bra kokbok för hundmat. Min hund äter otroligt lite och ingenting passar henne. Vill gärna prova att laga egen mat. Var hittar jag bra litteratur?.
Mvh
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Det finns säkerligen flera böcker om att laga mat till sin hund. Men den jag kan rekommendera är "Hundmatboken" som Svenska Kennelklubben har gett ut 2010.

    Boken finns i SKK Shop och du hittar den här.

    Lycka till!

    Med vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.