Val av ras.

Hej

Jag och vår familj tänker på om vi ska köpa hund eller inte.

Men då är min fråga vilken ras är bra för oss som inte har haft någon hund men är van vid spralliga och gosiga hundar?

Kommentarer

  • Hej Elvira,

    Kundo är ett forum där man kan söka svaret på sin fråga. Din fråga är en mycket vanlig fråga så mitt tips till dig är att sök i forumet så kommer du hitta många bra tips.

    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.