Söka efter viltspårprov på hunddata?

HEJ !  Jag är viltspårdomare och använder då och då  hunddata. Jag skulle vija ha en beskrivning över hur jag kan hitta alla viltspårprov som registrerats under en viss tidsperiod i en viss rashundklubb , till exempel ÖNTK som jag dömer åt.

Kommentarer

  • Hej,

    det du kan göra är att gå in på Hunddata och klicka på "Sök tävlingar" skriva t ex 2017 och välja Viltspårprov i rutan för Tävlingstyp. Mer avancerad sökning än så går inte att få bra där, ev att du anger "ort/lokalklubb".

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.