Hund i helikopter.

Hej

Tänkte ta med våran Dalmatiner i helikopter upp på fjället i sommar. Vad ska man tänka på? Hon är van stadshund och åker buss och tunnelbana. Ej rädd för ambulansljud. Men hon är raket och smäll-rädd. Ska vi köpa hörselkåpor? Helikopterturen tar ca 20 min.

Kommentarer

  • Hej Marie,
    jag skulle i första hand tänka på ljudet och försöka minimera det för hunden.
    Lite fetvadd i öronen samt hörselkåpor skulle jag nog rekommendera.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.