Hej, vars kan man söka upp om hundens förfäder ? Tex. Om dom vunnit tävlingar, bra beteende osv ?

Kommentarer

  • Hej Maja!

    Information om registrerade hundar kan du hitta i hunddata, länkar till det här.

    När du kommit in på hunddata finns olika alternativ för hur du kan få fram hunden, vanligast är att man skriver i antingen registreringsnummer eller registrerat namn och klickar på sök. Därefter kan du klicka dig in på den hunden och titta på tävlingsresultat, avkommor, kullsyskon, veterinärdata etc.

    Ha en fortsatt fin dag,

    Med vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.