Utställningsresultat på Hunddata

Hej, min hund var på en nationell utställning i Orsa den 7/1 som Dalarnas älghundsklubb höll, Och hennes resultat har ej kommit upp på informationen om henne på hunddatan. Är det något som kommer in automatiskt eller är det något jag måste anmäla?

Kommentarer

  • Hej Sofia,

    Det är inget du ska rapportera utan det gör arrangören men det kan ta några veckor.
    Trevlig helg!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.