Hej jag heter Theodore, tänker skaffa bulldog.

Hej jag tänker skaffa en Fransk eller Engelsk bulldog. Jag undrade om ni visste några ställen eller hund breeders som jag kunde gå till eller kontakta för att skaffa en fransk eller engelsk bulldog. Om ni vet några kan ni snälla skicka de till mig via email adressen som detta mejlet kommer ifrån. Tack!
Min email adress är Good.Games.Yeah@gmail.com

Kommentarer

  • Hej Theodore.

    Vad kul att du är intresserad av Fransk och Engelsk Bulldogg. Det bästa sättet att få mer information om de olika raserna är att besöka respektive rasklubbs hemsida. Se länkar nedan.

    Fransk Bulldogg

    Engelsk Bulldogg

    Lycka till med ditt framtida hundköp!
  • Hej min flicka har 8 år nu hon vill har en hund vi funderar på. Kan bli en spelen eller pundel. Var säga ni ? Vi vete inte så mycket om hund .vi måste tänka mycket
  • Hej Lara.

    Vad kul att din flicka är hundintresserad. Som jag förstår är hon intresserad av en spaniel eller en pudel. Spaniel finns i flera varianter och storlekar och pudel finns i 4 varianter. Det är bra om ni läser på så mycket ni kan och kontaktar rasklubbarna. Se länkar nedan.

    Svenska Pudelklubben

    Svenska Spaniel och Retrieverklubben

    Lycka till 😉

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.