HD ED avläsning?

Avläser ni fortfarande bilder på tisdagar och torsdagar? Hur länge kan man räkna med att få vänta på uppdatering av svaret på hunddata? En vecka sen vi röntgade nu.

Kommentarer

  • Hej Susanne!

    Ja, vi har vanligtvis avläsning två dagar per vecka. Om du skickar ett mejl med hundens registreringsnummer till vet@skk.se eller ringer oss på 08-795 33 66 kan vi kolla upp din hunds röntgenärende.

    Vänliga hälsningar

    Camilla
    Avel&hälsa

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.