Har jag blivit registrerad som medlem?

hej! Jag skickade in ett formulär där jag har fyllt i att jag vill bli medlem i en länsklubb. detta gjorde jag förra veckan. jag undrar om jag får något mail eller liknande när ni behandlat mitt formulär, eller hur vet jag när jag är medlem? tacksam för svar. Mvh

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Det skickas automatiskt hem ett brev med medlemskort och en faktura om du ansökt om medlemskap via broschyrformulär, det kan ta ca 1 vecka innan du får hem det då.
    Om du vill vara säker på att vi har mottagit formuläret så kan du kontakta oss på medlem@skk.se eller ringa oss mellan 10-12 och 13-15 på 08-795 30 50 så hjälper vi dig!

    Ha en bra dag!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.