Har hunden kvar titlar som "bakats in" i NORD UCH?

När t ex SE UCH, NO UCH och FI UCH har använts till ett NORD UCH, kan man då fortfarande säga att hunden har de tre ursprungliga titlarna utöver NORD UCH? Kan jag alltså skriva NORD UCH, SE UCH, NO UCH, FI UCH i t ex en parningsannons eller finns inte de tre sistnämnda titlarna kvar när nordiskt championat erhållits?

Kommentarer

  • Hej, nej det kan du inte, NORD UCH är tre nordiska championat.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.