Handlerbyte på utställning?

Jag undrar om man får byta handler under pågående bedömning ?Tex om min hund visas av min kompis och inte vill visa sig utan letar efter mig ? Får jag ta över då eller byta den hund jag visar med henne ?

Kommentarer

  • Hej!
    Det är tillåtet att byta handler och om hunden verkligen strular kan man smita in och byta.
    Tänk på att nummerlappen måste flyttas till den som för tillfället visar hunden, så att hundens handler alltid bär korrekt nummerlapp.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.