Handikappad utställare med elrullstol och handler?

Hej!
Jag är handikappad som undrar om man får ställa ut min hund med elrullstol (permobil) ?
Och så undrar jag hur det fungerar med det med att ha en handler och hur man kan hitta en sådan?

Tack på Förhand!
Susanne Johansson

Kommentarer

  • Hej,

    Ja, du får visa din hund själv. Men tänk på att före bedömningen prata med ringsekreterarna i din ring så det fungerar smidigt för alla inblandade.

    Vem som helst kan ju hjälpa dig att visa, om du t ex har en kompis som kan visa åt dig.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.