Han springer efter allt...

Hej jag har en fråga. Det är så att vi har nyligen skaffat hund, han är 10 månader och kastrerad. Jag tycker han funkar rätt bra inne.Det är inte så att han är agresiv  men när man är ute så ska han springa efter/till allt som rör sig. Hästar,cyklar och andra människor osv...
Har du/ni några tips på hur man kan göra? Tacksam för svar! Mvh Tindra.

Kommentarer

  • Hej Tindra,
    tipsar dig om att gå in på denna länk där Hundcoachen Fredrik Steen skriver hur man kan träna när en hund jagar bilar. Mycket informativt och bra!

    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.