Hälsa på valpar

Hej!

Jag försöker ordna en överraskning till min sambo som fyller jämt till hösten. Vi är båda väldigt förtjusta i hundar men av en rad olika skäl kommer vi aldrig kunna ha en hund. Jag undrar om det finns någon möjlighet att få komma till en uppfödare el.dyl. och gosa med hundvalpar i någon timma? Han skulle bli helt överlycklig.

Allt gott och vänliga hälsningar,
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Vi har tyvärr inte någon uppfödare som vi har kontakt med och kan rekommendera för just detta.
    Om det är en ras ni är extra intresserad av att besöka så rekommenderar jag er att ta kontakt med rasklubben för denna ras och se om dom kan hjälpa er vidare och förmedla en uppfödare som just nu har en valpkull och kan tänka sig besök av personer utöver deras kommande valpköpare.

    På vår sida www.köpahund.se så hittar ni samtliga raser och även länkar till deras rasklubbar för att kunna ta kontakt.

    Lycka till och hoppas att din sambo får en fantastisk födelsedag!

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.