grannen ovanför

min granne tränger sig in i hissen med sin hund trots att jag ber henne stanna utanför tills jag åkt färdigt
jag är allergisk mot hundar och har hissen full av smutstvätt som ska till tvätt stugan
jag kontaktar hyresvärden som skriver i ett mail att jag genom min handling hotat hundägare och kan sägas upp
(hunden är blöt och den stinker och har rastats av ute i skogen och jag har tvättmedel med mej och en full tvättkorg på hjul)

hissen har 3 våningar och det tar under minuten att nå våning 3 från 1
hyresvärden redogör skriftligt att hundägare med sina hundar får åka hiss (nu står här i brevet från einar mattson inte i samtida)men klagan står i
och jag tolkar det i samtida då (eftersom rosa fuentes toledo trängt sig in med sin hund och faktiskt åkt

och inte endast vid ett tillfälle

kan detta verkligen stämma kvinnan uppger att hunden är en portugisikt vatten hund och är bra för allergiker i själva verket är hunden en PERRO DE AGUA ESPANOL enligt ratsit.se

jag har upplyst kollektivet elvinggården och hundägaren stiftelsen att både mej själv min läkare och Per Gyllfors på astma och allergi praktikertjänst om att allergivänliga hundar har väldigt lite i sammanhanget att göra om.
Jag har efter detta samtal kallats Idiot både i direkt tillrop och spridits rykte om
att jag hotat hundägare

Rosa Fuentes har även försökt att med sin hund promenera mot mej i korridoren och uppträtt hotfullt hon har utanför hissen efter tillsägelse försökt att bussa hunden på mej och när det inte gick slog hon till mej och sedan klöste mej på armen

då ville stiftelsen att jag skulle upprätta en polisanmälan men den har ju lite att göra med hissåkning i samtida med redan person i hissen som ber hundekipaget att vänta tills hyresgästen åkt färdigt

och inte vill det och inte gör det för då är personen en idiot.

vem kan svara på detta mail och trygga hyresgästerna i en överklagan i hyresnämnden what so ever i kännedom om
och därmed får stå för det i stadgarna

googla och finn

själv äger våran familj en chiawava som hälsar på mej ibland.

Kommentarer

  • Hej Maria.

    Vad tråkigt att du har kommit i konflikt med en av dina grannar. Det är alltid bäst att försöka lösa konflikten er emellan men om det inte går får du vända dig till din hyresvärd och ta upp problematiken med dem.

    Lycka till!
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.