Bör grå starr opereras?

Minhund har grå starr, ganska lite än så länge men det lär ju bli värre. Jag undrar när och om man kan låta hunden opereras. Är det svårt? Hus mycket kostar det?

Kommentarer

  • Hej Marianne.

    Boka tid hos en ögonspecialist som kan undersöka din hund och konstatera om den har starr och om det bör/går att operera. För att hitta en ögonspecialist i närheten av dig kan du gå in via nedanstående länk.

    SSVO

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.