Gatuhundar

Undrar om SKK jobbar för att få stopp på införsel av Gatuhundarna ?
Flera länder har ju nu stoppat detta., för att minska riskerna för smittspridning.

Kommentarer

  • Hej Helena.

    SKK har ett pågående arbete mot införsel av smuggelhundar från utlandet. Se länk nedan:

    Gå in på SKK.se och titta i nyhetsflödet till vänster, datum 27/6, så finns all information och flera artiklar där.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.