Går inte att anmäla till utställning , förlänger ni anmälningstiden till detta är ordnat?

Kommentarer

  • Hej Roger!
    SKK har under onsdagseftermiddagen och torsdag morgon haft driftstörningar som påverkat IT-systemet men är åtgärdade nu. Ett par av länsklubbsutställningarna har fått förlängd anmälningstid till följd av detta.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.