Kan jag gå kurs med hund dagen efter ed/hd röntgen?

Jag har tänkt att röntga höfter och armbågar på min hund och har bokat tid och inser att dagen efter har vi kurs i lydnad. Hur ska jag göra? Lämna hunden hemma och gå själv på kursen eller ta med hunden? Tänkte mest på karenstid på sedering. Hon är fullt frisk.

Kommentarer

  • Hej Sabina,

    Karenstider gäller endast för deltagande i tävling/prov så du kan lugnt delta med din hund på kursen.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.