Fråga om kennel

Om man säger sig ha en kennel och följer SKK:S regler.Ska inte personen ifråga stå med i SKK:S Kennelregister?

Kommentarer

  • Hej Annika,

    Eftersom vi inte har något register där alla kennelnamn finns med, så antar jag att du har tittat på listan med uppfödare som ligger på vår hemsida under "Köpa Hund"?
    Där är endast de kennelnamn med, som haft en kull inom en femårsperiod.

    Hör av dig igen om jag har missförstått dig.

    Fortsatt trevlig dag!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.