Fototävling

Hej!
Antar att man bara får skicka en bild till fototävlingen (frimärke)? Men får man ha två hundar på bilden?
Charlotte

Kommentarer

  • Hej Charlotte,

    Ja, du kan bara ladda upp en bild i tävlingen.
    Om du väljer att ha två hundar i samma bild-beskriv då vilken hund som är vilken! :-)

    Lycka till!
    Stephanie Medlemsservice
  • Vart ska man skick fotot på hund för ev frimärke?
  • Hej,
    du skickar bidraget till Postnord.
    https://www.postnord.se/min-hund

    Vänliga hälsningar
  • Kan man skicka in en bild som man har publicerat på sociala medier?
  • Hej Mikaela,

    Det går bra att ladda upp valfri bild på din hund.
    Glöm inte motivering till varför just din hund borde vinna.

    Vänliga hälsningar,

    Stephanie Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.