Kan inte anmäla mig till kursen Vård i det vilda, vad ska jag göra?

Går ej att anmäla till kursen
Vård i det vilda.
Provat 5 gånger.
VAD göra?
Christel  Flinkenberg

Kommentarer

  • Hej Christel!

    Jag har testat att anmäla mig och för mig fungerar det. Vad är det som händer när det inte fungerar för dig?

    Så här gjorde jag:

    Gå in via anmälningssidan och klicka på länken

    Längst ner på sidan finner du denna knapp som du trycker på så du kommer vidare

    Fyll i uppgifterna på sidan och tryck sedan på denna knapp

    Nu är du anmäld!
    Fungerar det fortfarande inte så kontaktar du Björn Eek som hjälper dig bjorn.eek@skk.se

    Hälsningar

    Helena Marknadschef
  • Jag vet allt detta. Och jag kommer så långt tills den säger till ang.CV.
    Eftersom jag är pensionär och har jobbat länge som lärare har jag inte mitt långa CV på datorn. Så den nobbar mig där.
    Kan jag inte anmäla på telefon?
    Christel
  • Kontakta Björn Eek på antingen bjorn.eek@skk.se eller 08 795 30 80
    Helena Marknadschef

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.