Hur förnyar jag mitt medlemskap?

hej Jag är redan medlem men vill förnya mitt medlemskap. Skickar ni ut inbetslningskort eller hur gör ja?

Kommentarer

  • Hej Helene!

    Om det är ett medlemskap i en av de klubbar SKK administrerar för så skickas det ut ett inbetalningskort automatiskt när det börjar bli dags.
    SKK administrerar medlemskapen för alla Länsklubbar men också för många ras, special och verksamhetsklubbar.
    Är du osäker på vilket medlemskap du har är det enklas att kontakta oss på medlem@skk.se

    Hälsningar

    Helena Marknadschef
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.