Vad innehåller foder?

Hej
Denna eviga, eller rättare sagt nymodigheter, foderfråga. Läste på Facebook nu (ja, jag vet man inte ska tro allt man läser, helst där, men) att enligt en amerikansk dokumentär (dogs fooled) får våra hundar cancer av torrfoder. Då blir jag ju orolig. Samtidigt säger svenska experter att hundar inte är vargar och ska inte leva på bara kött och ben, definitivt inte om det innehåller salmonella heller. Men hur ska man kunna göra rätt då?? Vad ska man tro på och vad är fakta?? Tror många undrar med mig.

Kommentarer

  • Hej Sanna,

    Denna kunskap besitter tyvärr inte vi utan jag rekommenderar dig att ta kontakt med foderförsäljare eller till och med företagen som gör dessa foder som nämns i dokumentären och få svart direkt ifrån dom.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.