Får man registreringsavgiften tillbaks på plötsligt avliden valp.

Hej!
Efter att jag skrivit min fråga såg jag i ett annat svar att valpen ska vara under två månader.
Min valp var född 22 december 2019. Han fick somna in 30 januari p.gr.a hjärtfel och andnöd. Han var alltså 5,5 veckor.
Ska jag sända registreringsbeviset till er, eller hur går det till?
Vänliga hälsningar Marianne

Kommentarer

  • Hej Marianne,
    skicka tillbaka stamtavlan och skriv att valpen är avliden samt lägg till ditt kontonummer så får du tillbaka registreringsavgiften.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.