eu-pass vid försäljning

Måste jag skänka eu-passet till nya ägaren vid återköp av valp?
Kan jag kräva att få lite betalt för det?

Kommentarer

  • Hej Tobias!
    Hundens handlingar ska följa med densamma vid försäljning. Sätt priset på hunden inklusive EU-passet och meddela vad du önskar ha betalt "allt som allt" så är saken löst. Har du redan kommit överens om priset anser jag att du får ta den ekonomiska smällen och skicka med EU-passet gratis.
    Agneta Juridiska

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.