Diskvalificerande fel med dubbla sporrar bak hos samojedhund?

Räknas dubbla sporrar på bakbenen som diskvalificerande fel hos samojedhund eller är det OK att ställa ut?
Frågar med anledning av att vi fått en anmälan till vår inofficiella utställning av en hund med detta "fel".

Kommentarer

  • Hej,

    Nej, det räknas inte som ett diskvalificerande fel på din ras.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.