Dokument

Hej! Jag undrar vad det är för papper man ska ha med sig på utställning? Vad krävs för dokument? Vaccinationsintyg är en sak.  Något mer? Ska tex stamtavlan vara med?
Mvh

Kommentarer

  • Hej, Som du skriver så ska du ha med dig vaccinationsintyg, där hundens chipnummer även ska finnas registrerat.  PM:et som du får ca 1 vecka innan utställningen ska också vara med.
  • Tack! Bör man ta med stamtavlan?
  • Hur är det med stamtavlan?  Ska den med?
  • Hej, Du kan ta med stamtavlan, det viktiga är att du får med vaccinationsdelen.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.