Kan jag maila in beställning av diplom?

Hejsan!Jag har fyllt i formuläret för beställning av Diplom för Startklass. Måste man skriva ut det och skicka? Eller kan man spara ned och maila in istället? Hittar ingen mailadress nämligenm.
Med vänlig hälsning, Isabella

Kommentarer

  • Hej Isabella,
    Ja, det går bra att maila in en kopia.
    Du skickar din ansökan till reg@skk.se
  • Hej.
    Har letat på hemsidan men hittar ingen prislista eller liknande. Undrar bara vad ett lydnadsdiplom kostar.
    Mvh Nina
  • Hej Nina,
    Jag bifogar en länk till vår prislista
    Avgift för porto tillkommer.
  • Hej Nina,
    här hittar du SKK:s avgifter.
    Diplom skickas mot postförskott och då tillkommer postens avgift.
  • Hej
    Kan man beställa blanketten för Rallylydnads diplom
    Charlott
  • Hej Charlott,
    här finner du länk till ansökan om Rallylydnadschampionat.
  • Kan man då inte få formuläret hem?
    Charlott
  • Ja mejla din adress till reg@skk.se

  • hvor finner jeg opplysninger om kontonr - IBAN og SWIFT nr for betaling av diplom fra Norge????????

  • Hej Åse,

    Den informationen får du av oss när vi tagit emot blanketten som heter ansökan om svenskt eller nordiskt championat.
    Fyll i denna blankett och skicka in till oss så kommer du få alla uppgifter om hur du sedan betalar för diplomet.

    Med vänliga hälsningar,
  • Norsk ägare till hund som blivit Svensk utställningschampion , ägaren vill ha sitt namn på diplomet hon beställer , hur ska hon göra ? vad behöver hon fylla i för blankett?
  • Hej,

    När man ansöker om titeln så anger man vem som är ägare till hunden. Klicka på denna länk så kommer du till blanketten för ansökan om championat.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.