Delat boende till hund

Hej.
Jag har haft min fina bichon frise i snart 2år.
Då jag är mycket i skolan och pappa ständigt jobbar övertid, blir det mest mamma som tar hand om honom.

Vi vill inte sälja hunden, vi älskar honom så mycket, men funderar på om man kan ha "delad vårdnad" med en annan familj? För han blir för mycket att ta hand om.

Kommentarer

  • Hej Andrea,
    Om du hittar en bra familj som är villig att ha ett delat boende så ser jag inga problem för hunden.

    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.