Datum som anses vara gällande för antal kullar per år.

Hej, jag har registrerad kennel och får endast föda upp 2 kullar / år då jag inte har Jordbruksverkets tillstånd. Räknas språng- / avels-datum, födelse-datum eller registrerings-datum för kullen, vad gäller antal kullar per år?

Kommentarer

  • Hej,

    Ta kontakt med Jordbruksverket gällande denna fråga då det är dom som har tagit fram detta tillstånd.
    www.jordbrukverket.se

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.