Danskt Championat

Hej
Min svenska championhund vann certifikat i Ballerup,Danmark i helgen. Kan jag skicka ett foto eller scanna certifikatkortet till er för att få titeln registrerad eller hur går jag till väga?

Kommentarer

  • Hej Camilla,
    du behöver söka championatet i Danmark, när du sen får championatbekräftelsen skickar du in en kopia till oss så registrera vi titeln.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.