cladtest

Hej! Gjorde clad test på en hund 24/4 och fortfarande har inget svar registrerats på min hund. Vet inte hur man får kontakt med SLU som gjort testet. Är det dom som inte skickat svar än eller har ni fått det och inte lagt in det på min hund? Ska man få svar till e mail adress som man uppgett?

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    Provsvar för DNA test CLAD kommer till SKK från SLU. Du kan efterfråga ditt DNA resultat på mejladress hgenlab@slu.se

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.