Champion

Hej min hund har nu blivitJaktchampion och vill då köpa ett Jaktchampionat diplom hur funkar det .
Mvh Sven-Inge

Kommentarer

  • Hej,

    Fyll i ansökan om svenskt eller nordiska championat, skicka in denna ansökan till oss per post eller mejl så registrerar vi er nya titel och skickar ett diplom om ni önskar.
    Championatdiplomet skickas mot postförskott till er så avgiften betalas när ni hämtar ut diplomet hos ert ombud.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.