champion tavla

HEJ. Har beställt en tavla till min hund som är agility och hopp championat fick två tavlor vill inte ha det på detta sätt önskar nu sända dem tillbaka . Hur gör jag vill oxså ha 804 kr tillbaka ,om man är missnöjd med en vara har man rätt och reklamera .Sänder tillbaka bägge tavlorna . Med vänlig hälsning Maud Osbeck

Kommentarer

  • Hej,

    På vilket sätt är du missnöjd med dina championat diplom?

    Om du ångrar ditt köp kan du självklart skicka tillbaka diplomen med bifogat brev med informationen om vilken bank du har samt kontonummer så gör vi en återbetalning till er.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.