Certifikat för Tysk Jaktterrier

Vilket/vilka jaktprov krävs för att man ska bli berättigad ett cert för tysk jaktterrier på officiella utställningar.
Mvh Kenneth Pedersen

Kommentarer

  • Hej,

    För att få ta emot cert på tysk jaktterrier så krävs Godkänt anlagsprov skog eller fält med lägst omdömet "god".
  • Hägn prov på vildsvin är ett anlagsprov med. Vad ger det för meriter för hunden ?
  • Hej,

    Godkänt anlagstest i vildsvinshägn är för Tysk Jaktterrier inte meriterande för att få delta i jaktklass eller ta emot cert.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.