Cavapoo en ras?

Finns det en ras som heter Cavapoo och är godkänd? Vad är det för slags ras.
Tack

Kommentarer

  • Hej,

    Nej, Cavapoo är inte någon erkänd hundras som vi registrerar.
    Det är en blandras mellan Cavalier och Pudel som ni med stor sannolikhet menar.

    Med vänliga hälsningar,
  • Har ni en sån rasblandning till salu?
  • Hej Hoda,

    Nej, våra uppfödare säljer inte blandraser.

    Gå gärna in på vår webbsida Köpahund.se så finner du uppfödare som avlar på Pudel eller Cavalierer.

    Specialklubbarna för dessa två olika raser har också information om sina uppfödare och lite annat roligt att läsa om.

    Med vänliga hälsningar
    Annika Medlemsservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.