BPH

Var och när kan man hitta fler Bostonnterriers som ska göra BHP? Vill gärna göra testet med min BT samtidigt som andra i samma ras, om möjligt!

Kommentarer

  • Hej!

    Vad roligt att du vill göra BPH!

    Mitt tips är att du vänder dig till rasklubben och hör med dem om det är så att de har planer på att anordna ett BPH specifikt för bostonterrier. Ett annat sätt är att du samlar ihop ett gäng som alla vill göra BPH och vända er direkt till en BPH-arrangör, lista över arrangörer hittar du här:

    Hitta arrangör och anmäl!

    Lycka till!

    Hälsningar
    Mikaela

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.