Blir min hunds titel FD 1 automatiskt registrerad?

Hej!
Igår, den 3 juni 2018, fick min hund sin tredje uppflyttning i freestyle klass 1. Blir det automatiskt registrerat på SKK hunddata? Jag har hittat formuläret  och fyllt i ansökan om diplom. Till min förvåning, kunde jag inte sända det digitalt. Jag har nu skrivit ut det och ska skicka det på gammaldags sätt med kuvert och frimärke! Varför finns det ingen bild på diplomet? Enligt den information jag hittade här, kostar ett diplom 350 kr + postförskott. Stämmer detta???

Kommentarer

  • Hej,

    Nej, freestyle titlar registreras ej per automatik utan ni måste skicka in en blankett för detta
    Ansökan om diplom

    Ni kan fylla i denna blankett och skicka digitalt till oss på reg@skk.se

    Kostnaden för diplomet är 350 kronor plus postens avgifter och det skickas mot postförskott så avgiften betalas när ni hämtar ut ert diplom hos ombud.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.