Bilresan hem

Hej!
Jag får hämta hem min lilla valp om ca 4 veckor. Bilresan tar ca 5h, hur ofta bör jag stanna och ta paus för valpens skull? Ska jag stanna ofta eller tror ni det blir lättare för valpen att stanna mer sällan? Ungefär hur många stopp bör jag räkna med?

Kommentarer

  • Hej Louise,
    jag skulle säga att det är bättre om det inte blir så många stopp. Är valpen lugn och sover så skulle jag köra på, annars skulle jag tro att ett stopp kan räcka.

    Lycka till med din valp!

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.