Betala registering avgift

Jag ska registrera en hund som jag har importerade. Jag har hittat blanket på webbsidan men som jag förstår det finns en avgift. Hur och när betalar jag det? Det är inte så tydligt.

Kommentarer

  • Hej,

    Denna fråga är tidigare besvarade via detta inlägg
    Registrera importerad hund

    Avgifterna kan ändras och därför finns dom inte med i olika texter eller direkt på blanketten, ni finner årets avgifter här

    Med vänliga hälsningar,
  • Ja jag har den information redan. Vad jag saknar är hur jag betala avgiften.
  • Hej,
    vi skickar tillbaka stamtavlan mot postförskott så den avgiften tillkommer.
    Du betalar alltså när du hämtar ut stamtavlan på posten.

    Vänliga hälsningar
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.