beslut

på vanligt styrelsemöte om det kommer upp en sak på övriga frågor som vi måste ta ett beslut på. är det giltligt då.

Kommentarer

  • Hej,

    Ja, styrelsen kan lägga till nya ärenden till dagordningen under mötets gång om den finner det lämpligt, men bör då lägga dem någon annanstans än under punkten övriga frågor som normalt är vikt åt diskussioner.

    Vänliga Hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.