Hund utan stamtavla för avel, hur gör jag?

Hej har en beagle hanne som är renrasig men finns inga papper eller stamtavla på det! Finns det nåt man kan göra för att få det på papper ifall man vill avla på han?

Kommentarer

  • Hej Albin,
    Tyvärr kan du inte göra så mycket, uppfödaren skulle ha registrerat hela valpkullen innan 5 månaders ålder. Du kan inte registrera hunden själv och därmed kan hunden inte få några registrerade avkommor.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.